مطالعه در خصوص ربات و مقاله

مطالعه خود را ممکن است به خوبی می چرخاند به رتبه خوبی در نتایج جستجو برای عبارات مختلف. صفحات فروش گرا بسیار کمتر است. با پیوند دادن از مطالعه ما به مهم ترین صفحات فروش گرا ما، با این حال، ما می توانیم برخی از اعتماد و اقتدار راهنمای ما بر روی این صفحات عبور. نتایج جستجو به اندازه نتایج مطالعه ما رتبه بندی نمی شوند اما موقعیت بسیار بهتری نسبت به زمانی دارند که هیچ مدرک معتبر اکانت مانی ربات (در سایت ما یا سایتهای دیگر) نداشته باشند. توجه داشته باشید مهم اضافی در اینجا: در این مثال ما بیشتر مرتبط به صفحه مطالعه ساختگی ما است. در بسیاری از موارد بیشترین ارتباط شما با صفحه اصلی شما خواهد بود (صفحه ای که افراد هنگام صحبت در مورد شما پیوند می دهند، وقتی مطبوعات می گیرید، و غیره.) بنابراین حتما از صفحه اصلی خود به مهمترین صفحات سایت خود از نظر استراتژیک پیوند دهید بسیار مهم است.

 

معماری اطلاعات می تواند یک موضوع بسیار پیچیده-به ویژه برای سایت های بزرگتر-و تعدادی از منابع اضافی بزرگ زیر با پاسخ مشخص تر ذکر شده در پایان این بخش وجود دارد، اما در سطح بالا مهم ترین چیزهایی که در ذهن داشته باشیم عبارتند از:

 

شما می خواهید به درک خود را بیشتر مرتبط به صفحات (استفاده از ابزار مانند اهرف، جستجوگرها با شکوه، یا موز و نگاه “صفحات بالا” گزارش برای تعیین این).

به طور کلی شما می خواهید یک “معماری اطلاعات مسطح” برای سایت خود داشته باشید – به این معنی که شما هر صفحاتی را که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید تا حد ممکن از صفحه اصلی خود و بیشترین لینک به صفحات را داشته باشید. برای توضیح عمیق تر نحوه صاف کردن ساختار سایت خود به این فیلم قدیمی مراجعه کنید

 

حسابرسی جستجوگرها-معماری وب سایت

 

در زیر تعدادی از منابع اضافی در اطراف معماری اطلاعات (بسیاری از این منابع قدیمی تر هستند، اما اصول جستجوگرها مشخص شده در خود هنوز هم تا حد زیادی درست نگه):

 

معماری اطلاعات برای جستجوگرها از تخته سفید موز جمعه و همچنین سخنرانی ریچارد باکستر در موز

راهنمای معماری سایت

پست بوسه متریک در ساختار سایت

راهنمای ردیاب کلمات برای ایجاد یک ساختار سایت گوگل را دوست دارم

مقطر دارای یک پست مفید در مورد نقشه برداری از معماری اطلاعات سایت شما

 

اصول جستجوگرها قسمت 5: بازاریابی محتوا و پیوند ساختمان

 

از الگوریتم گوگل هنوز هم تا حد زیادی بر روی لینک بر اساس، داشتن تعدادی از لینک با کیفیت بالا به سایت شما بدیهی است که فوق العاده مهم در رانندگی ترافیک جستجو: شما می توانید تمام کار شما می خواهید در بر روی صفحه و جستجوگرها فنی انجام، اگر شما لینک به سایت خود را ندارد، شما نمی خواهد نشان می دهد تا در لیست نتایج جستجو.

 

روش های مختلفی برای دریافت لینک به سایت شما وجود دارد اما با پیچیدگی بیشتر گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیاری از این روش ها بسیار خطرناک شده اند (حتی اگر هنوز هم در کوتاه مدت کار کنند). اگر شما تازه به جستجوگرها و به دنبال به اهرم کانال، این ابزار خطرناک تر و تهاجمی تر از تلاش برای دریافت لینک به احتمال زیاد مناسب برای کسب و کار شما نیست، به عنوان شما نمی دانید که چگونه به درستی حرکت مشکلات و ارزیابی خطرات. علاوه بر این، تلاش برای ایجاد لینک به طور خاص برای دستکاری رتبه بندی گوگل هیچ ارزش دیگر برای کسب و کار شما در صورتی که الگوریتم های موتور جستجو تغییر و رتبه بندی خود را ناپدید می شوند ایجاد کنید.

 

یک رویکرد پایدارتر برای توسعه پیوندها تمرکز بر روی رویکردهای بازاریابی عمومی و پایدار مانند ایجاد و تبلیغ محتوای مفید است که شامل اصطلاحات خاصی است که می خواهید رتبه بندی کنید و در روابط عمومی سنتی برای تجارت خود شرکت کنید.

 

روند ایجاد و تبلیغ محتوایی که به شما پیوند می دهد و سهام اجتماعی را به اشتراک می گذارد یک کار فشرده است. یک بار دیگر راهنماهای گام به گام دقیق تری برای جنبه های مختلف بازاریابی محتوا در زیر پیدا خواهید کرد و روش های مختلفی برای ایجاد موثر محتوا وجود دارد که به کشف و رتبه بندی خوب در نتایج جستجو کمک می کند. ترین روش، با این حال، شما نیاز به از طریق برخی از تغییرات از سه مرحله اصلی زیر راه رفتن:

 

مرتبط: نحوه انجام ممیزی جستجوگرها در 10 مرحله ساده

  1. مخاطبان پیوند و اشتراک گذاری خود را شناسایی و درک کنید

مهمترین صفحات جستجوی خود (صفحاتی که برای هدف قرار دادن ارزشمندترین کلمات کلیدی خود استفاده می کنید) را در معماری اطلاعات خود “بالا” نگه دارید: این به این معنی است که اغلب در عناصر آموزش نرم افزارلینک سازی مانی ربات ناوبری پیوند داده می شود و هر زمان که ممکن است از صفحات مرتبط با صفحات خود پیوند دهید (به عنوان مثال اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی و نسخه سایت شما از مطالعه برفی ما از دیدگاه جستجو به ارزشمندترین صفحات سایت شما پیوند می دهند-“صفحات پول”شما).

اولین چیزی که شما نیاز به انجام در کار برای دریافت کشش برای مطالب خود را، است درک که به احتمال زیاد به لینک و به اشتراک گذاری مطالب خود را. ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در شناسایی نفوذگران در طاقچه شما وجود دارد که ممکن است محتوای شما را به اشتراک بگذارند اما احتمالا قدرتمندترین وزومو است:

بخوانید :
خرید موکت

 

بازسومو برای جستجوگرها

 

ابزارهای مشابه شامل پیروان، پرنده کوچک و اهرف. دستورالعمل های دقیق تر در مورد استفاده از این ابزارها برای درک بهتر جایگاه شما در زیر گنجانده شده است.

 

ایده استفاده از این ابزارها این است که ابتدا رهبران فکری و پیوندهای بالقوه را در فضای خود شناسایی کنید و سپس درک کنید که چه چیزی را به اشتراک می گذارند و به چه چیزی پیوند می دهند. دریابید که مشکلاتشان چیست و چه نوع محتوایی را به اشتراک می گذارند و به این فکر کنید که چگونه می توانید چیزی را ایجاد کنید که برای مخاطبان خود ارزشمند است و می خواهند با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند (که برای او نیز ارزشمند است).

 

تاثیرگذاران بازاریابی تاثیرگذار در مقابل طرفداران اینفوگرافیک

قبل از اینکه شما ایجاد یک قطعه عمده از محتوا، شما باید در حال حاضر در مورد چگونه است که محتوا به اشتراک گذاشته خواهد شد فکر: چه کسی به اشتراک بگذارید، و چرا که?

  1. تعیین کنید چه محتوایی را می توانید ایجاد کنید و چگونه می توانید تبلیغ کنید

 

در مرحله بعد باید سعی کنید بفهمید قابلیت های خود شما چیست و چه نوع محتوایی را می توانید ایجاد کنید که احتمالا توسط دیگران به اشتراک گذاشته و تبلیغ می شود. ممیزی محتوا ممکن است به این امر کمک کند.

 

تعدادی از انواع مختلف دارایی های محتوا قابل اشتراک گذاری خواهند بود:

همانطور که شما از طریق این فرایند کار، شروع به فکر می کنم در مورد چه می توانید برای این تاثیرگذاران انجام. چگونه می تواند شما را با پروژه های خود را کمک کند? چه کاری می توانید انجام دهید (ناخواسته) که به او کمک می کند تا به اهداف خود برسد یا چه چیزی می توانید ایجاد کنید یا پیشنهاد دهید که برای مخاطبی که برای او محتوا ایجاد می کنند و سعی در کمک به شما دارند ارزش داشته باشد? شما دسترسی به داده های منحصر به فرد و نوشتن عنوان جذاب برای مقاله یا دانش است که کمک به انجام شغل خود را بهتر? اگر شما همواره می توانید از استفاده به سازندگان محتوای هوشمند در تو رفتگی در دیوار خود را، شما شروع به ایجاد روابط قدرتمند است که سود سهام پرداخت به عنوان شما در حال ایجاد محتوا.

 

چیزی ایجاد کنید که چشم انداز و مشکلات مشتریان شما را حل کند. متی وودوارد در پست خود در مورد چگونگی ساخت یک وبلاگ 100 برتر روند خوبی را برای گوش دادن به رسانه های اجتماعی و انجمن ها برای کمک به یافتن موضوعات عالی وبلاگ بیان می کند.

مهندس معکوس چه در حال حاضر کار می کند. با نگاه کردن به چیزی که در حال حاضر کار می کند و ایجاد چیزی است که یک یا دو سطح بهتر در برخی از راه، شما می توانید کمک به کاهش خطر و مطالب خود را به عنوان شکست اثبات که ممکن است.

دیگران را خوب جلوه دهید. ابزارهای عالی را که هر روز استفاده می کنید برجسته کنید. دریافت پاسخ از مردمی هوشمند در تو رفتگی در دیوار خود را به سوالات دشوار و به اشتراک گذاری که محتوا (در حالی که موقعیت خود را به عنوان کارشناسان). وقتی کسی یا محصولاتش را به عنوان یک منبع ارزشمند معرفی کنید احتمالا به شما کمک خواهد کرد که این محتوا را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید.

 

تمرکز بر ایجاد دارایی های محتوای مختلف است که از ارزش واقعی، یک برنامه برای ترویج این دارایی ها، و نمی شود خجالتی در مورد اجازه دادن به افرادی که شما را برجسته کرده ام و یا که مخاطبان را از منابع خود را بهره مند می دانم که وجود دارد.

  1. دارایی های خود را به کلمات کلیدی خاص ترسیم کنید

 

در نهایت کلمات کلیدی خود را فراموش نکنید! این بدان معنا نیست که هر بار که شما یک منبع عالی ایجاد می کنید باید از یک کلمه کلیدی استفاده کنید که مناسب نیست: این بدان معنی است که شما می توانید از تحقیقات کلمه کلیدی به عنوان وسیله ای برای کشف نقاط درد استفاده کنید (اگر مردم به موتورهای جستجو برای جستجوی چیزها مراجعه می کنند محتوایی را می خواهند که پاسخ خوبی به سوال خود داشته باشد!)، و که شما ایجاد دارایی های  جدید شما می خواهید به دنبال راه های مختلف شما می توانید ترکیب زبان چشم انداز خود را و مشتریان با استفاده از به دارایی های خود را: به خصوص کسانی که در واقع به اشتراک گذاشته و به اشتراک گذاشته می شوند (زیرا شما به طور فزاینده ای نیاز به نوعی توزیع برای صفحاتی دارید که می خواهید برای کلمات کلیدی ارزشمند رتبه بندی شوند).