فروش خانه در تورنتو دغدغه شماست؟ در حالی که همه ما به دلیل کووید-19 در خانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنیم، زمان عالی برای شروع فهرست چک پیش فروش خود است. ما انتظار داریم که بازار در تابستان پر از فروش شود، بنابراین وقتی اکنون در خانه هستید، چرا خانه یا آپارتمان خود را آماده نکنید تا در فرصتی که پیش آمد آماده پرش باشید. و به زودی خواهد شد.

1. مشاور املاک مناسب را پیدا کنید

از آنجایی که زمان زیادی در دسترس است، چرا تحقیق خود را انجام ندهید. مشاوران املاک محلی را جستجو کنید و نظرات آنها را بخوانید. وب سایت ها و حضور رسانه های اجتماعی آنها را بررسی کنید. از دوستان و خانواده خود برای توصیه بخواهید.

فقط کورکورانه مشاور املاکی را که اخیراً برای شما یک بروشور ارسال کرده است یا همانی که پسر عموی همکار دوست عمویتان استفاده کرده است، استخدام نکنید. برای یافتن یک مشاور املاک که در مورد بازار خاص شما اطلاعات دارد، تحقیق کنید و سپس با آنها مصاحبه کنید تا مطمئن شوید که مناسب هستند.

مشاور املاک و مستغلات شما باید شخصی باشد که از کار کردن با او احساس راحتی می کنید و به او اعتماد دارید تا خانه خود را به دلار بالا بفروشد. از صحبت با چند مشاور املاک و مستغلات قبل از انتخاب نترسید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کار و زمینه های تخصصی ما بخوانید.

2. جذابیت محدود خود را در نظر بگیرید

بله، خوب یا بد، خریداران تمایل دارند کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنند. شما می خواهید مطمئن شوید که اولین برداشت خریداران بالقوه از خانه شما خوب است – و آنها را ترغیب می کند تا یک تور را برنامه ریزی کنند – تا بتوانند بیشتر ببینند.

با صرف مقداری تلاش برای رفع نسبتاً آسان، مانند کاشت گل‌های رنگارنگ و رنگ آمیزی مجدد درب ورودی، بیرون خانه شما می‌تواند خریداران احتمالی را به ورود به خانه دعوت کند.

حتی اگر در کاندو زندگی می کنید، جذابیت محدود کردن واقعی است. بالکن خود را تزئین کنید، هر چند کوچک باشد تا مناظر خود را به نمایش بگذارد و داشتن فضای بیرونی لوکس است. همچنین، مطمئن شوید که عکاس از قسمت های مشترک ساختمان شما و امکانات ارائه شده عکس می گیرد – این امتداد حیاط خلوت شماست، پس آن را به نمایش بگذارید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه جذابیت خانه خود را بهبود ببخشید، از مشاور املاک خود در مورد اینکه دیگران در منطقه یا ساختمان شما چگونه نمای بیرونی را قبل از فروش خانه هایشان بهبود بخشیده اند، راهنمایی بخواهید.

3. مناطق زندگی را شلوغ کنید

زمانی که می خواهید خانه خود را برای نمایش آماده کنید، قطعاً کمتر است.

پیشخوان ها، طاقچه ها، میزها و تمام قسمت های قابل مشاهده دیگر را تمیز کنید و سپس پشت درهای بسته: کمدها، کشوها و کمدها را تمیز کنید – زیرا تقریباً هیچ چیز برای خریداران کنجکاو ممنوع نیست.

اگر خانه مملو از وسایل باشد، خریداران ممکن است نگران باشند که خانه فضای کافی برای وسایل خود نداشته باشد.

چیزهای اضافی خود را بردارید و اهدا کنید یا آن را بسته بندی کنید تا در خارج از سایت ذخیره شود. پاکسازی نامرتب ها نه تنها به خانه شما کمک می کند تا برای خریداران جذاب تر به نظر برسد، بلکه پس از پذیرفتن پیشنهاد و زمان نقل مکان به خانه جدید به شما کمک می کند. اگر برخی از وسایل شما از قبل بسته بندی شده باشند، بیرون رفتن آسان تر خواهد بود.

4. فضای خود را بی شخصیت کنید

 

مرحله بعدی در لیست بی نظمی شما؟ فروشندگان باید هرگونه مزاحمتی را حذف کنند تا خریداران بتوانند خود و خانواده‌شان را در ملک تجسم کنند.

فروشندگان باید وسایل شخصی و عکس های خانوادگی و همچنین آثار هنری و مبلمان جسورانه ای را که ممکن است خانه را برای عموم مردم جذاب تر کند حذف کنند. هدف ایجاد یک بوم خالی است که روی آن خریداران بتوانند تصورات خود را از زندگی در آنجا و دوست داشتن آن نشان دهند.

5. دیوارها را به رنگ های خنثی دوباره رنگ کنید

شما ممکن است آن دیوار برجسته نارنجی را دوست داشته باشید، اما اگر کمترین رنگ مورد علاقه خریدار بالقوه شما باشد، ممکن است یک رنگ دیگر باشد.

شما با رنگ خنثی کاملاً ایمن هستید زیرا به ندرت پیش می‌آید که کسی از آن متنفر باشد، اما مزیت دیگر این است که رنگ روشن به خریداران اجازه می‌دهد تصور کنند که دیوارها با رنگ انتخابی خود چگونه به نظر می‌رسند.

این وظیفه فروشنده است که به خریداران کمک کند تا خود را در خانه یا کانکس شما تصور کنند. اگر آنها احساس نمی کنند که در خانه هستند، احتمالاً به سایر گزینه های املاک و مستغلات نگاه می کنند.

6. علائم خراش را لمس کنید

حتی اگر یک پروژه رنگ آمیزی کامل انجام نمی دهید، به تمیز کردن و سپس دست زدن به قرنیزها، دیوارها و درها توجه ویژه ای داشته باشید تا خانه درخشان و مراقبت شده به نظر برسد.

بخوانید :
8 روش ساده برای رهایی از استرس【آپدیت2023】

فروش خانه شما با مشکلات کوچک و نیازهای کوچک تعمیر می تواند کاملاً دشوار باشد. وقتی خریداران به یک تور خانه می روند، می خواهند عاشق کاندو یا خانه شما شوند، نه اینکه یکسری تعمیرات کوچک را به لیست کارهای خود اضافه کنند.

به منظور تحت تاثیر قرار دادن خریداران (و فروش سریع خانه خود)، خانه خود را قبل از عرضه به بازار تعمیر کنید.

7. دستگیره های شل را رفع کنید

مطمئناً این چیز کوچکی است، اما از تأثیر منفی دسته شل یا گم شدن لامپ بر روی خریدار شگفت زده خواهید شد.

این می تواند آنها را وادار کند که بایستند و فکر کنند “چه چیز دیگری اینجا خراب است؟”

برای یک خریدار، ارائه یک پیشنهاد، و بعداً تعهد به وام مسکن، یک معامله بزرگ است. وقتی خانه خود را می فروشید، نمی خواهید به هیچ خریدار شک کنید که خانه شما خانه ای عالی خواهد بود.

8. چند گیاه اضافه کنید

هنگام ساختن خانه خود، به یاد داشته باشید که رنگ سبز خوب است: گیاهان محیطی روشن و دلپذیرتر ایجاد می کنند. همچنین ممکن است بخواهید یک دسته گل یا کاسه میوه را روی پیشخوان آشپزخانه یا میز ناهارخوری در نظر بگیرید.

برخی از گیاهان و عناصر طبیعی با دادن رنگ و زندگی اضافی به دکوراسیون شما، خریداران را تحت تاثیر قرار می دهند.

9. آزمایش بویایی انجام دهید

 

بوهای نامطبوع، حفتی مختصر، می توانند باعث شکست شوند، و مشکل این است که شما حتی ممکن است متوجه آنها نشوید.

توصیه می‌کنیم از یک شخص ثالث بی‌طرف دعوت کنید تا بوی حیوان خانگی یا بوهای طولانی آشپزخانه شما را تشخیص دهد.

اگر بوها فراگیر هستند، خود را برای تمیز کردن عمیق آماده کنید، زیرا بسیاری از خریداران به «تکنیک‌های پوشاندن» فروشنده مانند شمع‌ها یا بوی‌دهنده‌های اتاق متصل هستند. به علاوه، پوشاندن بوها با رایحه قوی تر ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد اگر خریدار بوی اسطوخودوس یا مرکبات مصنوعی را دوست نداشته باشد.

10. تمیز، تمیز، تمیز

هنگامی که تمیز کردن خانه خود را تمام کردید، مقداری دیگر را تمیز کنید. حتی اگر نگران این نیستید که خریداران در مورد بوی خانه شما چه فکری می کنند، می خواهید ملک شما بی عیب به نظر برسد.

به این موضوع فکر کنید: زمانی که خانه یا آپارتمان خود به بهترین شکل به نظر می رسد، عکس های حرفه ای خواهید گرفت. به طور طبیعی، شما می خواهید خانه شما همیشه مانند آن عکس ها باشد.

هنگام فروش خانه، مهم است که همه چیز را برای خریداران مرتب نگه دارید، و هرگز نمی دانید که خریدار چه زمانی می خواهد یک تور لحظه آخری را برنامه ریزی کند. به یاد داشته باشید که مراقب حمام باشید و از درخشندگی کاشی، پیشخوان، دوش و کف اطمینان حاصل کنید.

11. اشیاء با ارزش را پنهان کنید

از هنر گرفته تا جواهرات، گنجینه های خود را دور از دید نگه دارید، چه در قفل یا در خارج از محل نگهداری می شوند.

حتی از آنجایی که می خواهید به همه کسانی که وارد خانه شما می شوند اعتماد کنید و شما و مشاور املاکتان همه کارهای درست را انجام می دهید، چرا از این فرصت استفاده کنید؟ مراقب باشید که اشیاء با ارزش خود را پنهان کنید یا آنها را به مکانی امن دور از خانه خود منتقل کنید.

12. صحنه سازی را در نظر بگیرید

آیا خانه شما فریاد می زند 1985؟ هیچ چیز مانند برخی از وسایل جدید یا یک آینه کاملاً انتخاب شده به خانه روحیه نمی بخشد. نکته کلیدی این است که خانه خود را توسط یک حرفه ای صحنه سازی کنید.

اعضای مرحله خانه وضعیت فعلی و متعلقات خانه شما را ارزیابی می‌کنند و تعیین می‌کنند که چه عناصری می‌توانند سطح را افزایش دهند. آنها ممکن است به شما توصیه کنند برخی از اقلام را بخرید یا اجاره کنید، یا ممکن است فقط وسایل و قفسه های کتاب شما را به روشی کاملا جدید (یعنی بهتر) سازماندهی مجدد کنند.

استیگرها بازار املاک و مستغلات و چیزهایی را که می فروشند می دانند، بنابراین مهم است که از توصیه های آنها استفاده کنید و زمانی که تغییرات بزرگی ایجاد می کنند توهین نکنید. کار آنها کمک به جلب علاقه خریداران بالقوه است که همیشه خبر خوبی برای فروشنده است.

برای فروش خانه در تورنتو با تیم مسکن تورنتو در تماس باشید.