طراحی و ساخت آلاچیق شیشه ای را به کدام شرکت واگذار کنم؟

1- شرکتی که ارائه دهنده بیشترین تنوع شیشه های مناسب ساخت آلاچیق شیشه ای باشد.

شیشه های مناسب آلاچیق شیشه ای اصولا سکوریت و لمینت هستند که بایستی دارای بیشترین تنوع در رنگ بندی و ضخامت باشد. شرکت سازنده علاوه  بر ارائه بهترین شیشه  از برند های مطرح دنیا، باید تنوع محصولات هم داشته باشد. ضخامت شیشه های مناسب آلاچیق های شیشه ای، 10 میلی متر و بیشتر است که بسته به محل طراحی آلاچیق های شیشه ای، ضخامت آن متغیر است. شیشه های بی رنگ و شفاف محبوبیت بیشتری دارند و در مقابل شیشه های رنگی هم طرفداران خود را دارند. تنوع هرچه بیشتر شیشه ها و محصولات اولیه نشان دهنده حسن نیت شرکت در ارائه محصولات است.

 

آلاچیق شیشه ای

2- شرکت سازنده ارائه دهنده قیمت مقرون به صرفه باشد.

علاوه بر ارائه کیفیت فوق العاده، قیمت و دستمزد پیشنهادی اهمیت بالایی دارد. شرکت بینادر با ارائه بالاترین سطح کیفیت در کنار قیمت مناسبی و مقرون به صرفه همگام با مشتری پیش می رود. کارشناسان و مشاوران باتجربه بینادر، براساس نیاز مشتری، مطلوب ترین و به صرفه ترین پیشنهاد را ارائه می دهند.

3- شرکتی که دارای تنوع در مصالح، فریم و یراق آلات باشد.

اصولا آلاچیق شیشه ای از جنس آهن، آلومینیوم، شیشه، چوب و ترمووود است. شرکت بینادر ارائه دهنده بهترین مصالح، فریم ها و یراق آلات است که یراق آلات مورد استفاده همگی ضد آب و ضد زنگ هستند و فریم ها با درزگیری فوق العاده عملکرد عالی دارند.

بخوانید :
مشاور روانشناسی

4- شکرت توانمند در ساخت انواع آلاچیق شیشه ای باشد.

شرکت  بایستی توانایی ساخت انواع آلاچیق شیشه ای را داشته باشد تا همواره از توجه ویژه ی سفارش-دهندگان بهره مند باشد. شرکت بینادر با به کارگیری بهترین طراحان و مهندسان در طراحی، اجرا و نصب انواع متنوعی از آلاچیق های شیشه ای هم چون سقف دار و بدون سقف با درب های تاشو، کشویی و ریلی همواره موفق بوده است و توانسته در حداقل فضای ممکن بهترین ها را اجرا کند.

 

تنوع ساخت آلاچیق های شیشه ای

5- شرکتی که دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش باشد.

شرکت بینادر با بالاترین سطح رضایت مشتری، تضمین و تعهد کاری خود را به نمایش گذاشته است؛ از این رو ارائه خدمات و پشتیبانی از محصولات خود را به جزو حقوق مشتری می پندارد.