در نیروی کار تلفن همراه امروز ، کارکنان دیگر گزینه ای برای قطع ارتباط در طول روز کاری ندارند – آنها نیاز به دسترسی به داده های خود در هر زمان وهر مکان دارند. با پیاده سازی زیرساخت دسکتاپ مجازی  یا VDI، سازمان ها می توانند این اتصال افزایش یافته را تضمین کرده و از کارکرد رایانه یکسان در هر کجای دنیا که باشند ، اطمینان حاصل کنند.

ساختار ضروری یک VDI یک رابط دسکتاپ است که به صورت مرکزی ایجاد و مدیریت می شود و سپس از طریق شبکه به هر یک از کاربران آن تحویل داده می شود. این باعث کاهش بار محاسباتی بر روی مشتریان محلی می شود در حالی که هم امنیت را افزایش می دهد و هم کارایی کلی را افزایش می دهد.

اگرچه شرکت های پشت منحنی یا حصار در مورد این فناوری ممکن است با تجربیات منفی VDI قبلی دلسرد شوند ، اما زمان آن رسیده است که به تلاش ها و فناوری های مجازی سازی تاریخی گذشته نگاه کنیم. نسل معاصر پیاده سازی VDI می تواند به سرعت بهره وری کارکنان را افزایش دهد.

4 مزیت اصلی مجازی سازی دسکتاپ

چهار مزیت اصلی مجازی سازی دسکتاپ برای کاربران تجاری عبارتند از:

1. افزایش سادگی برای بخش فناوری اطلاعات

بخش فناوری اطلاعات VDI را از یک سرور متمرکز مدیریت می کند که امکان راه اندازی سریعتر ، نگهداری ساده و کاهش نیازهای پشتیبانی را در مورد به روز رسانی امنیت ، خط مشی ها ، نرم افزار و سیستم عامل ها فراهم می کند. علاوه بر این ، سیستم های قدیمی و منسوخ را می توان به عنوان سرویس گیرنده VDI پیکربندی کرد ، زیرا تمام پردازش های پیچیده به صورت متمرکز انجام می شود.

از آن بهتر ، استقرار فناوری گران قیمت زمانی که شما VDI را در سراسر شرکت خود مستقر می کنید به تاریخ تبدیل می شود. شما می توانید هزاران لپ تاپ و رایانه دسکتاپ را در زمان کمتر و با هزینه کمتر نصب کنید. مگر اینکه خرابی سخت افزاری وجود داشته باشد ، کلیه تعمیرات و نگهداری را می توان از طریق به روزرسانی نرم افزار انجام داد و زمان کارکنان فناوری اطلاعات را به طور فیزیکی بر روی رایانه های شخصی صرف کرد.

2. بهبود بهره وری کارکنان

امروزه شرکت ها می خواهند بهره وری کار را برای کارکنان خود افزایش دهند و VDI می تواند کمک کند. کارکنان می توانند به طور ایمن به دسکتاپ و داده های VDI شرکت خود از هر نقطه دسترسی داشته باشند. VDI می تواند نقش اساسی در کار دورکاری یا حتی برنامه BYOD ایفا کند زیرا دسترسی ایمن به محیط دسکتاپ کارمند را فراهم می کند.

 

علاوه بر این ، یک سرویس گیرنده VDI می تواند تجربه دسکتاپ غنی تری را نسبت به یک دستگاه تلفن همراه معمولی ارائه دهد و به کارمندان اجازه می دهد در حال حرکت به برنامه ها و ویژگی های تخصصی دسترسی داشته باشند.

قابلیت های VDI برای افزایش بهره وری در محل کار به مدیران فناوری اطلاعات نیز کشیده می شود ، آنها دیگر مجبور نیستند ساعت ها برای پیکربندی رایانه های شخصی برای استخدام های جدید وقت بگذارند ، زیرا آنها اکنون می توانند دسکتاپ های یک سرور را کلون کنند.

بخوانید :
Is there any real Spotify promotion?

 

3. کاهش زمان توقف کارکنان و استقرار جدید

 

استفاده از رابط VDI برابر با کاهش زمان کارکنان است – کالایی ارزشمند برای صنایعی که زمان در آنها اهمیت دارد. با VDI ، زمان خرابی و بهره وری کاربر هنگام خرابی سخت افزار وجود ندارد. در حال حاضر ، یک کاربر می تواند دسکتاپ VDI و داده های خود را بر روی دستگاه شخصی یا شرکتی دیگر بدون نیاز به پیکربندی چیزی جمع آوری کند.

به طور مشابه ، دپارتمان های فناوری اطلاعات می توانند تجهیزات جدیدی را به کار گیرند ، کارکنان اخیر را سریعتر به حرکت درآورند – حتی مکان جدید دفتر را با سرعتی بسیار بیشتر از زمانی که مجبور به خراب کردن و راه اندازی مجموعه کاملی از ماشین ها و مانیتورها شده اند ، جابجا کرده یا مستقر کنند.

4. بهبود تداوم عملیات برای کسب و کار

 

VDI به بهبود تداوم عملیات (COOP) برای شرکت های بزرگ کمک می کند. هنگامی که با تاخیرهای سفر یا آب و هوای شدید روبرو می شوید ، داشتن VDI در محل به این معنی است که کارکنان می توانند با دسترسی کامل به دسکتاپ و داده های VDI خود در خانه یا دفتر شرکتی در مکان دیگری شروع به کار کنند.

به عنوان مثال ، اگر یک توفان برفی زمستانی یک منطقه شهری را تعطیل کند ، یک کارمند می تواند از هر مشتری – چه در دفتر ، خانه یا محل سومی خود ، به میز کار VDI خود و داده هایی که روز قبل کار می کردند ، دسترسی پیدا کند. VDI ها از مکانی به مکان دیگر ثابت خواهند ماند.

 

حسابداری مانیتورهای VDI شما

 

جفت کردن VDI شما با نوع مناسب مانیتور تجاری می تواند به بهبود محیط کار کارکنان شما کمک کرده و نسل بعدی تجربه کاربری را در شرکت شما هدایت کند.

 

نیروی کار همچنان در حال تغییر است. کارگران بیشتر متحرک هستند و ممکن است نیاز به راه اندازی در یک محل کار هتل یا در دفاتر محلی یا منطقه ای داشته باشند. کاربران می توانند در هر جایی وارد سیستم شوند و نگران تنظیمات و اتصالات مانیتور سخت افزاری نباشند زیرا می توانند چندین صفحه نمایش را روی یک مانیتور با استفاده از VDI بکشانند.

 

VDI و نیروی کار آینده شما

مزایای مجازی سازی دسکتاپ بهره وری را در محل کار برای مدیران و کاربران تجاری افزایش می دهد ، در حالی که امنیت و همکاری برای شرکت هایی که نمی توانند زمان خرابی را تحمل کنند بهبود می بخشد.

همانطور که شرکت های دیگر سیاست های BYOD خود را گسترش می دهند و نیازهای کارکنان پیوسته را برطرف میکنند ، آنها به زیرساخت های مبتنی بر ابر نیاز خواهند داشت تا از شرکت خود به نحوی که مقیاس پذیری ، امنیت و انعطاف پذیری را پشتیبانی کند ، حمایت کنند.