موسسه ثبتا در سال 2008 میلادی بطور رسمی فعالیت خود را در حوزه امور حقوقی و مهاجرتی آغاز نمود ، این موسسه از همان بدو تاسیس با هدف ارائه خدمات برون مرزی در حوزه مهاجرتی ، کسب و کار و امور حقوقی بین الملل شعب خود را در بیش از 50 کشور مستقر نموده و هم اکنون به عنوان یک مرکز بین المللی خدمات مذکور را به متقاضیان در سراسر جهان ارائه میدهد . ثبتا همچنین به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه مهاجرتی و حقوقی در سطح بین الملل توانسته در سال های 2014 ، 2017 ، 2018 و 2020 و 2021 گواهینامه برترین موسسه حوزه آسیا را از کمپانی certper دریافت نماید

خدمات ثبتا گروپ

موسسه ثبتا توانسته با اتکا به بیش از 2 دهه تجربه در عرصه بین الملل بیش از 30 خدمت متنوع و برون مرزی را به متقاضیان ارائه نماید ، کلیه خدمات این مرکز در 195 کشور و بیش از 350 جزیره در سطح جهان قابل ارائه بوده است .

با ثبت شرکت در کشور مورد نظر یا بعبارتی با داشتن یک بیزنس پلن دقیق و سرمایه کافی می توانید در کوتاه ترین بازه زمانی به اقامت دائم و شهروندی کشور مورد نظر خود برسید. ثبت شرکت در سایر کشورها ، یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت به خارج و اخذ اقامت دائم فرد و اعضای خانواده او است. با ثبت شرکت بین المللی در کشور مورد نظر خود ، فرزندان شما نیز قادر خواهند بود تا در دانشگاه ها و مدارس دولتی کشور مورد نظرتان با هزینه بسیار کم و گاها به صورت رایگان تحصیل کنند. موسسه مهاجرتی و ثبتی ثبتا می تواند در مسیر ثبت شرکت در سایر کشورها به شما کمک کند. کارشناسان ما هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته به متقاضیان ثبت شرکت در بیش از 120 کشور ، مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند. این مرکز از لحظه درخواست شما تا زمان ثبت نهایی شرکت در کشور مورد نظرتان همراه شما خواهد بود .

 

ورود به بازار تجارت خارجی با ثبت شرکت

تجارت بین الملل یعنی تبادل کالا و خدمات بین کشورها و  از جمله فعالیت های اقتصادی می باشد علاوه بر سودی که برای شرکت ها دارد باعث رشد کشور ها نیز می شود. ثبت شرکت بین المللی از جمله فعالیت هایی است که بستر مناسب برای این تجارت را فراهم می کند و منجر به ورود به بازار های جهانی و پیداکردن مشتریان جدید می شود.

ما در موسسه بین المللی ثبتا بواسطه دانش و تجربه ی چندین ساله ای که در این حوزه داریم همچنین با داشتن کارشناسان و مشاورین حرفه ای در سراسر جهان بستر مناسب برای ورود شما به این بازار های جهانی را فراهم می کنیم. ثبت شرکت بین المللی از جمله خدماتی است که ما در موسسه ثبتا به مشتریان خود ارائه می دهیم.

افتتاح حساب ارزی بین المللی :

اگر قصد مهاجرت، اقامت و سفر به کشورهای خارجی را در دارید لازم است که با افتتاح حساب بین ‌المللی و ارزی آشنا شوید. منظور از بانک بین‌ الملل بانکی است که در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. و با افتتاح حساب ارزی در این بانک‌ها می‌توان از مزایا و خدمات آن استفاده کرد.

 

افتتاح حساب بین المللی در بانکهای مطرح :

امروز با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و بانکداری مجازی در سطح جهانی خدمات بانکی بین المللی از طریق اینترنت و موبایل ارائه می‌شود و با داشتن یک حساب بانکی ارزی و بین‌ المللی می توان نقل و انتقال پول، پرداخت و سایر امور بانکی خود را به راحتی انجام داد. افتتاح حساب بانکی بین المللی برای افرادی که به قصد تفریح، تحصیل، مهاجرت، اقامت، کار و… به سایر کشور‌های خارجی سفر می کنند، همچنین برای افراد و شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سایر کشور‌های خارجی را دارند لازم و ضروری است.

بخوانید :
معرفی سایت برای دانلود فیلم مستند

الزامات حساب بانکی بین المللی :

برای افتتاح حساب بانکی بین المللی باید قبل از هرچیزی با قوانین و سایر شرایط، مراحل و نکات مهم آن آشنا شد. در ادامه این مقاله با افتتاح حساب بین المللی و مهمترین نکاتی که قبل از افتتاح حساب بانکی بین المللی آشنا خواهیم شد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص افتتاح حساب بین المللی می توانید از طریق تماس با کارشناسان و مشاورین مجرب موسسه ثبتا اطلاعات تکمیلی را در این خصوص دریافت کنید.

چه کسانی به حساب بانکی بین‌ المللی نیاز دارند؟

نهادهای مالی به ویژه نظام بانکی هر کشور نقش مهم و اساسی را در نظام اقتصادی آن کشور ایفا می‌کند؛ به همین دلیل عملکرد این بانک‌ها می‌‌تواند از طرف زمینه‌های رشد و توسعه اقتصادی و از طرفدیگر باعث نابسامانی و سقوط یک نظام اقتصادی شود. با توجه به تحریم هایی جهان غرب و آمریکا از سال 2006 نظام اقتصادی و 18 بانک داخلی ایران را هدف قرار داد امکان نقل و انتقال و پرداخت‌های ارزی خارجی در کشور با مشکلات زیادی رو به شده است. از همین رو افتتاح حساب بانکی بین المللی در ایران از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار شده است. در این قسمت کسانی را که برای نقل و انتقال پول و حواله ، پرداخت های ارزی و … نیاز به افتتاح حساب بانکی بین المللی دارند معرفی خواهیم کرد.

مزایای افتتاح حساب ارزی و بین المللی :

افراد یا شرکت های مختلف به دلایل و اهداف متعددی نیاز به افتتاح حساب ارزی بین المللی را پیدا می‌کنند. قطعا داشتن حساب بانکی بین المللی که بتوان امور ارزی خود را توسط آن انجام داد ، برای فرد یا شرکت ها مزیت های زیادی به همراه خواهد داشت. حساب‌های بین المللی به دلیل جهانی بودن و ارائه خدمات با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردارند. در این قسمت از مقاله با مهمترین مزایای افتتاح حساب بانکی بین المللی آشنا خواهیم شد.

 

سایر مزایای افتتاح حساب ارزی :

1- داشتن حساب ارزی موجب ایجاد دسترسی راحت به ارزهای خارجی میشود .

2- داشتن حساب ارزی موجب فراهم شدن فرصت های ویژه سرمایه گذاری بین الملل خواهد شد.

3- داشتن حساب ارزی موجب حفظ شدن ارزش پول در برابر شرایط نامساعد اقتصادی و تورم در کشور میشود.

4- اعطای وام و اعتبارات ویژه به دارندگان حساب ارزی بین المللی یکی دیگر از مزایای مهم آن است.

5- داشتن حساب ارزی امکان مدیریت و دسترسی 24 ساعته به حساب بانک را برای فرد فراهم میکند.

6- داشتن حساب ارزی امکان دریافت ارزهای مختلف را برای افراد فراهم میکند.

7- در برخی موارد داشتن حساب ارزی موجب بخشودگی های مالیاتی برای مالک حساب میشود.