یخ حبه ای یا مکعبی

مکعب شایع ترین شکل یخ است و در تعدادی از اندازه ها دیده می شود، که ساختار انبوه آن و زمان ذوب شدن بعد از تولید مشخص می شود. یخ مکعبی یخساز حبه ای شبیه به روش سنتی معمولی که در خانه به طور متوسط یافت می شود، تولید می شود، اگر چه کارایی دستگاه یخساز حبه ای در مقیاس بسیار وسیع تر می باشد که این سبک یخ برای نوشیدنی ها ترجیح داده می شود.

یخساز حبه ای چیست؟

با افزایش قیمت های انرژی و آب، تعداد زیادی از تولیدکنندگان حرفه ای به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها هستند. استفاده از یخساز حبه ای بسیار کارآمد و یک راه حل ساده است، زیرا بعضی از ماشین های برتر یخساز حبه ای با پیشرفت عایق بندی و برنامه ریزی برای اطمینان از اینکه یخ تنها زمانی ساخته می شود که مورد نیاز است و می تواند برای خدمات طولانی تر آماده شود ساخته شده اند. برخی از ماشین های کارآمد یخساز حبه ای می توانند با صرفه جویی در مصرف انرژی و آب برای مصرف کنندگان بسیار کارآمد باشند.

خروجی مورد نیاز یخساز حبه ای

مهم است که استفاده از یخ را در کسب و کارتان شناسایی کنید و برآوردهای روزانه خود را برای استفاده از یک انتخاب واحد دقیق، از جمله یک بافر نرخ تولید خوش بینانه برای افزایش تقاضای آینده کسب و کارتان تعیین کنید. برای مثال، اگر شما در صنعت رستوران و صنایع غذایی هستید (مثل: هتل، رستوران)، مقدار متوسط یخ مورد نیاز (250 تا 500 گرم یک نقطه شروع خوب است) را محاسبه کنید و آن را با میانگین مشتریان خوش بینانه در روز خود افزایش دهید. همینطور می توانید برای محاسبه میزان استفاده با یک محاسبه ساده میزان یخ مورد نیاز خود را تعیین کنید. برای این کار می توانید تعداد دفعاتی که باید روزانه آب یخساز را پر کنید و مقدار تولید هر بار را با هم جمع بزنید، به شما یک ایده تقریبی از میزان تولید مورد نیاز را می دهد. البته یک کسب و کار مبتکر که مایل به تبدیل شدن به خودکفایی می باشد، می تواند به راحتی این اطلاعات را از تعداد کیسه های یخ که روزانه در شلوغ ترین ساعات کار خود خریداری می کند نیز استخراج کند.

خرید یخساز حبه ای

انتظار می رود که یک سازنده یخساز حبه ای قابل اعتماد باشد و دستگاه تولیدی وی نتایج مطلوب و ایده آل مصرف کننده را به همراه داشته باشد. به این ترتیب، انتخاب یک یخساز حبه ای تجاری مناسب با توجه به تنوع وسیعی از ماشین آلات یخساز حبه ای در بازار، می تواند یک تصمیم حیاتی باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که با بودجه ی خود بهترین انتخاب را می کنید.

بخوانید :
ارز دیجیتال به صورت گام به گام

کندانسور کندانسور که خود نوعی مبدل حرارتی به شمار میرود ، وظیفه ی انتقال بخار درون سیستم به هوا یا آب را بر عهده دارد. دلیل این امر سرد شدن این گاز تا نقطعه میعان و تبدیل آن به مایع می باشد. به بیانی ساده تر کندانسور ، گاز در جریان درون سیستم را به قدری سرد می کند که به مایع تبدیل شود. کمپرسور کمپرسور از اساسی ترین و پر کاربرد ترین دستگاه ها در محصولات صنعتی می باشد که که در اغلب دستگاه های برودتی عمل سرد سازی را انجام می دهد.

 

این دستگاه تامین سرمای مورد نیاز ماشین آلات برودتی را با استفاده از به گردش در آوردن گاز سرد درون سیستم بر عهده دارد. بدنه بدنه یکی از مهمترین و کاربردی ترین اجزا در یک سیستم صنعتی می باشد که وظیفه ی حفاظت و نگهداری از قطعات درونی سیستم در برابر عوامل محیطی نظیر آلودگی را بر عهده دارد. بدنه ی دستگاه های یخساز حبه ای صنعتی هیمورا از استیل 304 ساخته شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای خاصیت ضد زنگ نیز می باشد. از مزیت های دیگر استفاده از استیل در ساخت بدنه ی این دستگاه میتوان به بهداشتی بودن آن اشاره کرد که به سرعت میتوان آن را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی ساخت.

انواع و اندازه یخ یخساز حبه ای

اولین و شاید مهمترین مورد، در نظر گرفتن نکاتی است که شما برای یخ نیاز دارید. آیا کسب و کار خود را گسترش می دهید؟ یا نیاز به یک یخ با کیفیت برای ارزش افزوده به نوشیدنی های خود دارید؟ یا شاید شما بخواهید اقلام آلی را در بخش پزشکی سرد کنید یا سرآشپز بخواهد سبزیجات را تازه نگه دارد. در تمام این شرایط، انتخاب یک یخساز حبه ای مناسب کار بسیار مهمی است.

خرید یخساز حبه ای

سه نوع محبوب ترین یخ ساخته شده توسط ماشین آلات یخ ساز حبه ای عبارتند از مکعب، پودری، پولکی که هر کدام با استفاده از موارد خاص خود در بخش های کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد. اگر برای نوشیدنی های خنک می خواهید از یخساز استفاده کنید مطمئن شوید که دستگاه یخساز حبه ای ، مکعب های یخی را که مناسب هستند تولید می کنند.