دوربین های DSLR دست عکاس را در تعداد عکس های گرفته شده و در ویرایش عکس دراز می کنند. طراحان دیگر نگران فرار یا فرار از فیلم نیستند و فشار دادن در دیگر احمقانه نیست. از طرفی می توانند عکس های بیشتری را در حافظه خارجی دوربین بگیرند.  دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دیگر مرزهای سینما از بین رفته و وارد دوره جدیدی می شویم.

به دلیل رقابت شدید بین تولیدکنندگان حرفه ای دوربین، ما هر روز شاهد عرضه مدل های جدیدی از شرکت ها هستیم. باید قدردان این موضوع باشیم، زیرا رقابت به ما این امکان را داده است که دوربین های حرفه ای ارزان تری را با مدل های کمی قدیمی تر، اما با همان کیفیت و در عین حال افزایش بهره وری از مدل های جدیدتر، خریداری کنیم!  canon.ir دوربین های حرفه ای جدید موجود در بازار از نظر کیفیت و تکنولوژی بسیار متفاوت از دوربین های قبلی هستند.

ما با واقعیت روبرو هستیم؛ بهترین دوربین های قابل حمل مورد استفاده در گوشی های هوشمند امروزی با کیفیت دوربین های دیجیتال از جمله دوربین های بدون لنز DSLR قابل مقایسه نیستند. از طرف دیگر، برای تبدیل شدن به یک استایلیست یا شروع به ایجاد یک برنامه تبلیغاتی، نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت ندارید. sportingshop.ir  اساتید همگی با دوربین ها و دوربین های فیلمبرداری ارزان شروع کردند و به مرور ضبط کردند.

دوربین های SLR و DSLR یکسان عمل می کنند. به عبارت دیگر، DSLR تنها دوربین SLR است که از آنالوگ به دیجیتال تبدیل می شود. SLR مخفف عبارت Single Lens Reflex و DSLR مخفف Digital Lens Reflex است.

هر دو دوربین از یک سیستم آینه ای برای ثبت تصاویر روی سنسور استفاده می کنند. نور توسط آینه در آینه روشن می شود و تصویر روی سنسور چاپ می شود و از طریق آینه گرفته می شود. تنها تفاوت این است که تصویر نهایی در دوربین آنالوگ بر روی فیلم 35 میلی متری گرفته می شود و تصویر نهایی دوربین دیجیتال به عنوان داده دیجیتال روی کارت حافظه ذخیره می شود.

از آنجایی که محدوده روشنایی دوربین های آنالوگ و دیجیتال متفاوت است، دوربین های آنالوگ عملکرد بهتری دارند. مقیاس پیشرفته DSLR کنتراست نوری تا چهار نقطه را به دست می آورد که کمتر از یک دوربین SLR است.  خرید دوربین عکاسی حرفه ای در واقع دوربین های DSLR پایین رده دو تا سه نقطه را پوشش می دهند.

بخوانید :
طراحی اپلیکیشن ios و اندروید

اولین دوربین حرفه ای کم هزینه در لیست ما Nikon D3500 است که ممکن است شروعی عالی برای علاقه مندان به عکاسی باشد اما نباید هزینه زیادی داشته باشد. این مدل پس از نیکون D3400، قبلی و موفق ترین مدل از سری DSLR نیکون عرضه شد و با قیمتی مقرون به صرفه در بازار عرضه شد. ارزان ترین مدل دوربین حرفه ای نیکون دارای امکانات بهتری نسبت به مدل قبلی است. به عنوان مثال، عمر باتری نیکون D3500 برای 1550 عکس کافی است، اما این عدد برای مدل های قبلی تنها 1200 برابر است. این مدل DSLR ارزان قیمت برای مبتدیان ساخته شده است و تاکنون مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

یکی دیگر از دوربین‌های حرفه‌ای Canon EOS 5D Mark III یک دوربین حرفه‌ای DSLR است که با پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود به بازار عرضه شد. این دوربین مجهز به پردازنده فول فریم CMOS با وضوح 22.3 مگاپیکسل است. در کنار این سنسور یک پردازنده DIGIC ++ قرار دارد که با همکاری یکدیگر تصاویری با کیفیت و دقیق ایجاد می کنند. حداکثر حساسیت این دستگاه 102400 است که امکان عکاسی در شرایط کم نور را به شما می دهد.

از نظر کیفیت تصویر، دوربین‌های SLR بهتر از دوربین‌های DSLR هستند، اما این بدان معنا نیست که دوربین‌های DSLR تصاویری با کیفیت بالا در اختیار شما قرار نمی‌دهند. دوربین ها به سرعت سازگار می شوند و کیفیت تصویر خود را بهبود می بخشند.

دوربین های معقول در هر فروشگاهی موجود است و نمونه های زیادی برای مبتدیان وجود دارد و شما فقط یک دوربین برای کارهای روزمره می خواهید. اما باید در انتخاب محصولات دقت کنید، زیرا برخی از مدل ها هستند که نسبت به سایر محصولات مشابه که ارزان و کم هزینه هستند، تخصص بیشتری را به شما ارائه می دهند.

خوشبختانه، همه توزیع های دوربین نتایج کم هزینه ای ندارند. به عنوان مثال، دوربین های بدون آینه یا دوربین های DSLR و دوربین های باریک نمونه های بسیار متفاوتی از مارک های مختلف دارند که ارزان و گران هستند.