کشورهای آفریقا همیشه وقتی صحبت از فناوری مالی به میان می‌آید، اولین پذیرندگان بوده‌اند. فناوری های نوظهور در خط مقدم راه حل های اصلی در سراسر قره بوده است. اخیراً، IOHK پروژه های بزرگ خود را به عنوان بخشی از آنچه می گوید بزرگترین بلوک چین در تاریخ است، اعلام کرد.

حل مشکلات با فناوری های نوظهور

با وجود این ایده رایج مبنی بر آن آفریقا در نوآوری های فناوری عقب مانده است، این قره خانه بسیار از استارت آپ های آینده نگر و راه حل های فناوری است.

 

کاردانو پروژه های بلوک چین را در آفریقا راه اندازی کند

زمانی که خارج از فناوری بلوک چین از ارزهای دیجیتال به میان می آید، بزرگترین اعلامیه اخیراً از سوی IOHK منتشر شد.

این شرکت قصد دارد پروژه های اجرایی را اجرا کند. از بلوک چین خود برای بهبود خدمات در مشابه اتیوپی و تانزانیا استفاده خواهد کرد.

بلاکچین برای آموزش در اتیوپی

IOHK با دولت اتیوپی همکاری کرده است تا سیستم آموزشی را با استفاده از پلتفرم قرارداد هوشمند Cardano تغییر دهد.

به بخشی از این موضوع، به دانش‌آموزان در سراسر اتیوپی یک هویت دیجیتال (DID) می‌شود. این ابرداده تمام اطلاعات مربوط به عملکرد تحصیلی آنها را در سراسر دوران تحصیلی خود حمل می کند. از فناوری Atala Prism ادغام شده با بلوک چین کاردانو می کند.

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل IOHK، چگونه این کار بعداً برای آنها مفید خواهد بود:

«وقتی این میلیون‌ها دانشجو فارغ‌التحصیل می‌شوند، در حالی که وارد اقتصاد می‌شوند، در نهایت می‌توانم از این زیرساخت برای خرید ملک، برای پرداخت، رای دادن و همه مسائل دیگر زندگی اقتصادی استفاده کنم.”

این سیستم انقلابی است زیرا هر مرحله از پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز را ردیابی می‌کند.

دانش‌آموزی که در طول زندگی مدرسه‌ای خود در یک سیستم مدرسه سنتی نمرات ریاضی را کسب می‌کند، اما در مقاله پایانی خود اشتباه می‌کند، ممکن است وارد دانشگاه مورد نظر خود شود.

این دارای ضربه‌ای است که می‌تواند به آینده آسیب‌های احتمالی آسیب برساند. با DID، این سیستم یک ضربه ای با دیدی جامع از وسایل آنها می شود.

این سیستم همچنین از تقلب یا ساختگی محافظت می کند. سیستم غیرقابل اعتماد یک بلوک چین آن را غیرقابل تغییر و به راحتی برای همه قابل دسترسی می کند.

وزیر آموزش و پرورش اتیوپی گتاهون مکوریا، که وظیفه دیجیتالی کردن سیستم آموزشی اتیوپی را بر عهده داشت، توضیح می دهد که چگونه سیستم DID ردیابی می کند:

«شما نمی توانید واقعاً با ارائه یک آزمون دو بار در سال یا یک بار در سال به سطح کسی که دست پیدا کنید. یکی از مواردی که ما تصمیم گرفتیم این است که برای دانش‌آموزان خود یک شناسه دیجیتال (DID) داشته باشیم، به خصوص در مدرسه متوسطه باشیم، بنابراین شروع به ارائه شناسه دیجیتال برای همه دانش‌آموزان کلاس دوازده کنیم.ما کردیم.»

مکوریا بر این باور است که بلوک چین تنها سیستمی است که می‌تواند راه‌اندازی اصلاحات آموزشی جاه طلبانه آنها را کند.

«فکر نمی‌کنم فناوری‌های دیگر واقعاً در آن سطح از تجزیه و تحلیل، آن سطح، آن سطح از حریم خصوصی، و آن سطح از امنیت،» او می‌گوید.

انتقاد کاردانو

به همان اندازه که دولت اتیوپی و IOHK مثبت به نظر می رسند، برخی از آنها از تصمیم گیری سرسخت گذشته آنها وجود دارد.

بخوانید :
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و راپل

کال کاسا، تاجر اتیوپیایی، کار کاردانو را در یک پست وبلاگ یک «کلاهبرداری» نامید.

این به این دلیل است که کاسا باور ندارد که برنامه‌های IOHK و کاردانو به نتیجه برسد. او به فقدان قانونی قانونی و ملموس این شرکت در کشور در گذشته اشاره می کند.

کاسا همچنین IOHK و هاسکینسون را به تضعیف چشم‌انداز بین‌المللی اتیوپی اقتصادی کرد.

“اگرچه او ممکن است مستقیماً ارز خارجی اتیوپی را دوشیده نباشد، اما به طور غیرمستقیم در نقش بی‌وجود کشور من در امور مالی جهانی و اخلاق کودکانه مرزهای قومی فراتر از حقوق بشر مستقل نقش دارد.”

با این حال، آخرین کاردانو پس از انتشار این پست وبلاگ اعلام شد. در حالی که کاسا به کنفرانس کاردانو آفریقا اشاره می کند، شواهدی وجود ندارد که بگوید این سیستم به این زودی پس از انتشار اجرا نخواهد شد.

نگاهی فراتر از آموزش

از دکتر بپرسید به کاربران امکان می‌دهد با توجه به مراقبت‌های بهداشتی، رمزنگاری کسب‌وکار. سپس می توان از آنچه به دست آورد برای پرداخت هزینه های پزشک و استفاده از داروها پرداخت کرد. بخشی از دلیل حرکت Ask The Doctor به دلیل حضور قوی کاردانو در قاره آفریقا است.

آنها همچنین برای ارائه با World Mobile Group شریک شده اند خدمات حیاتی به تانزانیا و اتیوپی. این شرکت‌ها با هم کار می‌کنند تا اینترنت پایدار را از طریق انرژی‌های انرژی پذیر به تانزانیا بیاورند.

آنها با هم، گره های شبکه مقرون به صرفه را بر اساس زیرساخت بلوک چین کاردانو خواهند کرد.

این گره های شبکه به عنوان رله های محلی برای اتصال به اینترنت عمل می کنند. این همچنین به مشترکین اجازه می دهد تا به راه حل هویت مورد استفاده در اتیوپی دسترسی داشته باشد، اما به جای آموزش، امکان دسترسی به خدمات مانند بانکداری دیجیتال را می دهد.

برنامه های آینده

بسیاری از دیدگاه هاسکینسون برای قاره آفریقا در اعتقاد به پذیرش فناوری‌های جدید توسط این قره نهفته است. وی بیشترین استفاده را در حال توسعه می‌داند و آنها را به بهترین کشورها برای این نوع نوآوری‌ها تبدیل می‌کند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

در یک ویدیوی YouTube در راه پیش رو برای آفریقا، هاسکینسون توضیح می دهد که نیروگاه های بزرگی مانند ایالات متحده نمی توانند محلی را که رشد این فناوری از آن سرچشمه می گیرد، بسازد.

او توضیح می‌دهد: «بنابراین اگر بگوییم … بیشترین کاربرد را برای نوع فناوری که طی 10 سال آینده، 20 سال و 30 سال آینده می‌دهد، کجا خواهد بود، در مکان‌هایی مانند قاره آفریقا شروع خواهد شد.

او می‌گوید: «همه چیز روی میز است، سیستم های رأی گیری جدید، سیستم های جدید دارای، سیستم های پرداخت جدید، روش های جدید شناسایی افراد، روش های جدید تجارت تجارت بهادار».

اینکه چگونه همه این پروژه‌ها دقیقاً چگونه انجام می‌شوند هنوز مشخص نیست، اما کاردانو در حال انجام یک حرکت بزرگ است که برای قاره‌هایی که نادیده گرفته می‌شوند، هیجان انگیز است.