واتساپ؛ محبوب ترین پیام رسان ایران و جهان

واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان است که با ویژگی های منحصر به فرد خود، شیوه ارتباط مردم در سراسر جهان را متحول کرده است. 2 میلیارد کاربر در سراسر جهان از این برنامه برای ارتباط روزانه و به اشتراک گذاری فایل استفاده می کنند. دانلود واتساپ به طور مستقیم برای گوشی های اندروید سامسونگ و شیائومی امکان پذیر است. واتساپ نیز پس از فیلتر کردن تلگرام، در ایران حساب باز کرد تا بتوانیم راحتتر و سریعتر به آن دسترسی داشته باشیم. با ما همراه باشید تا با هم این پیام رسان را بررسی کنیم و ۱۰ ترفند کاربردی برای آن بگوییم.

دلایل محبوبیت این پیام رسان در یک نگاه

پشتیبانی از اندروید، iOS، ویندوز، بلک بری و…

امنیت بالا در ارسال و دریافت پیام

پیام های متنی، استیکرها، ایموجی ها، گیف ها، صدا و تصویر را با سرعت بالا ارسال کنید

امکان ارسال لحظه به لحظه موقعیت مکانی به دیگران

شکلک ها و استیکرهای زیبا، متنوع و کاربردی

پشتیبانی از گیف های متحرک

امکان ارسال پیام های گروهی

امکان بلاک کردن افراد

به طور خودکار همه افرادی که این برنامه را در تلفن خود دارند در لیست مخاطبین شما شناسایی کنید

امکان انتخاب پیام ها و پاسخگویی در چت های خصوصی و گروهی

مصرف اینترنت بسیار کم

فرصتی برای ایجاد و مشارکت در گفتگوی جمعی با خانواده ها و گروه های مختلف اجتماعی

با ایجاد محدودیت برای اعضا برای کاوش ویژگی‌های مشابه تلگرام، گروه ایجاد کنید

امکان ارسال فایل ها با فرمت PDF

بدون نیاز به باز کردن پیام ها، امکان دیدن و خواندن اعلان ها و پیام ها در گوشی

پشتیبانی از 46 زبان زنده دنیا از جمله فارسی

پیام رسانی سریع و رایگان

روزی روزگاری یک پناهنده فقیر به نام جان کوم با مادرش در آمریکا زندگی می کرد. او که سال هاست با پدر پیرش ملاقات نکرده و با او ارتباطی ندارد، به دنبال راهی است که ارتباط را آسان و ارزان و در دسترس همه قرار دهد. او پس از مرگ پدرش به همراه دوست و همکارش به نام برایان اکتون واتس اپ را ایجاد کرد و پس از ناکامی های فراوان، این سیستم شگفت انگیز را به بهترین شکل به دنیا عرضه کرد.

بخوانید :
تجهیزات آشپرخانه صنعتی برای راه اندازی رستوران و فست فود

شرکت متا (فیسبوک سابق) این پیام رسان را خرید و در دسترس همگان قرار داد تا مسافت ها و مشکلات ارتباطی کسی را از دیدار با عزیزان خود محروم نکند. امروزه افراد کمی هستند که گوشی هوشمند دارند اما نام Whatsapp را نشنیده باشند. اما واتس اپ جدید چگونه به گوشی های هوشمند راه پیدا کرد؟

مهمترین ویژگی Whatsapp

محبوبیت چشمگیر این برنامه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی است که در هسته اصلی این پیام رسان هوشمند قرار دارد. در زیر متوجه می‌شویم که پس از دانلود WhatsApp برای اندروید چه ویژگی‌های جالبی را می‌توانیم انتظار داشته باشیم:

پیام خود را در کوتاه ترین زمان ارسال کنید

مهمترین ویژگی واتس اپ سرعت ارسال پیام سریع و سادگی طراحی این برنامه است. حتی با ضعیف ترین اینترنت، فقط باید یک پیام ارسال کنید و از ارسال آن پیام به دورترین نقاط جهان در کسری از ثانیه لذت ببرید.

خداحافظ فیلترشکن

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که بعد از نصب واتس اپ توجه شما را به خود جلب می کند فیلتر نبودن آن در ایران است. با دانلود برنامه واتس اپ به راحتی می توانید بدون نگرانی از فیلتر کردن موانع به هر نقطه از جهان پیام ارسال کنید و از راحتی کار با این برنامه لذت ببرید.

می توانید این برنامه را از سایت اندروید پارسی به آدرس androidparsi.ir دانلود نمایید و از نصب آن لذت ببرید.