عطرهای خوشبو و معروف لالیک زنانه

عطر لالیک یک برند فرانسوی است در سال 1931 اولین عطر خود را تولید نمود. عطر و ادکلن های این برند عموما بسیار پرطرفدار و معروف هستند در این مقاله دو ادکلن زنانه لالیک خوشبو این برند را معرفی می کنیم.

 

این ادکلن در سال 2007 توسط Nathalie Lorson ساخته شده و در طراحی شیشه آن از محصولات آرایشی لالیک الهام گرفته شده است. شیشه ادکلن رنگی ارغوانی دارد و بر روی خود شاتوت‌های کریستالی را حمل می‌کند که به ترکیبات این محصول اشاره دارد. عطر لالیک آمیتیس در اندازه‌های 50 و 100 میل به صورت ادوپرفیوم عرضه شده است. آمیتیس از عطرهای گل‌فام، میوه‌ای و مشک‌فام برای زنانی است که ذاتشان به زیبایی خیره‌کننده و هوس‌انگیز گره خورده است.

عطرسازان برای خلق این عطر از کالکشن اکسسوری‌های حمام Épines الهام گرفته‌اند که برای اولین بار در سال 1920 توسط آقای رنه لالیک طراحی شد. نام‌گذاری، طراحی و رنگ عطر آمیتیس ، حاصل پیوندی ماندگار میان یک جواهر درخشان با دنیای طبیعت است.

رایحه توت سیاه در نت‌های اولیه میوه‌ای به‌خوبی با رایحه انگور فرنگی سیاه کامل شده است. رایحه گل یلانگ هم در نت‌های میانی به‌واسطه ظرافت و لطافت ناب رایحه رز و گل صدتومانی به سطح مطلوب‌تری رسیده است. بالاخره در نت‌های پایه هم به رایحه لطیف مشک می‌رسیم که ظرافت‌های زنانه ادکلن لالیک آمیتیس را در کنار سرشاری هوس‌انگیز رایحه چوب و پیچیدگی پُرظرافت رایحه وانیل قرار می‌دهد.

نوع عطر   ادوپرفیوم

برند                  لالیک

عطار                ناتالی لارسن

طبع                  معتدل

سال عرضه            2007

گروه بویایی          گلی میوه ای

کشور مبدأ           فرانسه

مناسب برای         بانوان

مناسب فصل        پاییز

اسانس اولیه         انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت، توت فرنگی

اسانس میانی        رز ، گل یلانگ ، فلفل ، گل صدتومانی

اسانس پایه         مشک ، وانیل ، روایح چوبی

برای اطلاع از قیمت ادکلن لالیک آمیتیس اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.

 

عطر لالیک له پرفیوم

عطر زنانه لالیک مدل Le Parfum عطری با ظرافت، غنی و پر از احساس و انتخابی عالی برای بانویی است که پیچیدگی و خاص بودنش زبان زد خاص و عام است. جادوی این عطر لوکس باعث می‌شود که شما احساس متفاوتی داشته باشید.

ادوپرفیوم زنانه لالیک مدل Le Parfum در سال 2005 تولید شده است و خالق درجه یک آن دومینیک روپیون (Dominique Ropion) است. این عطر زنانه دلربا رایحه ای تند و شیرین و گرم دارد و مناسب برای زمان های سرد سال است.

بخوانید :
شرکت هیروسان

عطر لالیک له پرفیوم زنانه با نام های دیگری نیز تلفظ می شود. این نام ها از قبیل لالیک قرمز ؛ لو پرفام ، لو پارفام ، له پرفیوم و له پارفام می باشند.

شکل و ظاهر شیشه های عطر برند لالیک همیشه خاص و منحصر به فرد بوده است و عطر له پرفیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. این عطر زنانه لالیک مکعبی شکل و از جنس شیشه بی رنگ است. مایع عطر درون آن به رنگ طلایی است و همچون خورشیدی تابان در سینه این عطر می درخشد درب عطر لالیک له پرفیوم کاملا متناسب با بدنه آن طراحی شده است. درب این عطر زنانه شیک و مکعبی دو رنگ است که نیمی از آن مشکی و نیمی دیگر بی رنگ است. ادوپرفیوم le parfum با نام لالیک قرمز شناخته می شود و دلیل آن رنگ قرمز جعبه عطر و رنگ قرمز منگوله آویزان شده از عطر است. در گردنه محفظه اسپری عطر، طنابی ظریف و زیبا به رنگ قرمز پیچیده شده است که در انتهایش به دو منگوله کوچک قرمز رنگ می رسد و باعث شده زیبایی ظاهری عطر دو چندان شود. نام تجاری برند LALIQUE و نام عطر یعنی LE PARFUM روی شیشه زیبا و درخشان این عطر حک شده است.

 

ادکلن لالیک له پرفیوم ماهیتی تند و شیرین و گرم دارد و مناسب فصول سرد سال می باشد. برای انتخاب عطر مناسب فصول سرد مانند پاییز و زمستان بهتر است سراغ رایحه هایی بروید که رایحه ای گرم، تند و یا چوبی دارند. عطر له پارفوم یکی از بهترین گزینه ها برای روزها و شب های سرد پاییز و زمستان است؛ چون هم تند است، هم گرم است و هم رایحه ای چوبی دارد.

نوع عطر      ادوپرفیوم

برند                     لالیک

عطار                   دومنیک روپیون

طبع                    گرم

سال عرضه             2005

گروه بویایی             رایحه های شرقی

کشور مبدأ              فرانسه

مناسب برای            بانوان

اسانس اولیه            ترنج ، فلفل قرمز شیرین ، برگبوی غرب هند

اسانس میانی          یاس، گل آفتاب پرست، بادام

اسانس پایه           دانه تونکا ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید

برای اطلاع از قیمت ادکلن زنانه لالیک له پرفیوم اصل و اورجینال و خرید آن می توانید از فروشگاه عطر و ادکلن هایپرعطر اقدام نمایید.